Visuaalinen hahmottaminen ja toimintakyky

07.11. - 08.11.2024

1 op (ks. tarkemmat tiedot koulutuksen sisällöstä)

04.11.2024

Kaikki aiheesta kiinnostuneet kuntoutuksen ja opetuksen ammattilaiset ja opiskelijat

Visuaalinen hahmottaminen muodostaa keskeisen osan kyvystämme ymmärtää ympäröivää maailmaa. Visuaalisen hahmottamisen vaikutus on hyvin konkreettinen esimerkiksi kädentaidoissa, mutta vaikuttaa myös laajemmin kykyymme ymmärtää ympäristöä ja toimia siinä sekä ymmärtää sosiaalista viestintää.

Koulutuksessa opitaan määrittelemään asiakkaan visuaalisen hahmottamisen vaikeuksien taso sekä valitsemaan kunkin asiakkaan taitojen tasolle sopivat harjoitteet. Lisäksi hahmottamisen laajemman ymmärtämisen kykyä voi hyödyntää vanhempien ja muiden ammattilaisten ohjauksessa ja asiakasta hyödyttävien keinojen miettimisessä.

Tämän koulutuksen avulla voit parantaa kuntoutuksen tuloksellisuutta. Koulutus auttaa kehittymään asiakkaan kokonaistilanteen ja kokonaisresurssien ymmärtämisessä ja siten luomaan luotettavampia suunnitelmia ja ennusteita myös tulevan tuen tarpeen suhteen.
Koulutus soveltuu kaikenikäisten parissa työskenteleville.

07.11. - 08.11.2024

500 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 450 € + alv 24 %

Heli Isomäki, neuropsykologian erikoispsykologi, vaativan erityistason neuropsykologi (VET), psykologian tohtori