Tilauskoulutukset kuntoutusalalle

Onko vastuullasi oman tiimin kouluttaminen?

Räätälöityjen tilauskoulutusten avulla voit varmistaa, että työntekijöidenne osaaminen ja käytännöt ovat ajan tasalla. Tilauskoulutuksemme sopivat esimerkiksi hyvinvointialueille ja yli 10 hengen yrityksille, jotka tahtovat tehostaa toimintaansa tai prosessejaan. Sinä tilaat, me organisoimme kaiken valmiiksi, jolloin kouluttaminen on sinulle vaivatonta.

Kysy meiltä lisää!

Räätälöidyt koulutukset

Tilauskoulutuksina voimme järjestää meidän koulutuskalenterin mukaisia vakiokoulutuksia tai räätälöityjä koulutuksia suoraan ostajan tarpeen mukaan. Säästät aikaa, kun et joudu pohtimaan ja etsimään itse kouluttajia. Laajojen kouluttajaverkostojen ansiosta löydämme aiheeseen kuin aiheeseen osaavan kouluttajan ja vastaamme samalla myös koulutuksen laadusta. Tilauskoulutukset mahdollistavat ajatusten vaihtamisen oman yksikön tai tiimin kesken eritavoin, kuin arjen nopeasti vaihtuvat tilanteet.

Sinä tilaat, me organisoimme!

Millainen on avaimet käteen tilauskoulutus?

• Teemme selkeän tarjouksen koulutuksen sisällöstä ja hinnasta
  • Asiakas valitsee aiheen ja huomioimme yksilölliset tilaajan tarpeet koulutuksen suhteen
  • Informoimme osallistujat sekä kouluttajat
  • Toimimme linkkinä kouluttajan ja koulutettavan välillä – viestiminen on sujuvaa
  • Koulutus järjestetään tilaajan osoittamassa paikassa, etäyhteydellä tai meidän tiloissa
  • Tilauskoulutusten laajuus vaihtelee lyhyistä webinaareista aina 15op koulutuskokonaisuuksiin
  • Koulutuksen jälkeen toimitamme todistukset ja keräämme palautetta

Kerro meille, millaista koulutusta toivotte!

Mitä saisi olla?

Esimerkkejä tilauskoulutuksista

Tilauskoulutuksina järjestämme mm. seuraavia koulutuksia:

• Fysioterapeutin suoravastaanottokoulutus ja suoravastaanoton päivityskoulutus
  • Kävelyn biomekanikka, analysointi, ohjaaminen ja kävelyn terveyshyödyt
  • Vaikuttavaa työtä vauvaperheissä (vauvaperhetyötä tekeville)
  • Vauvan kehityksen arviointi ja varhainen puuttuminen (terveydenhoitajille ja kuntoutuksen ammattilaisille)
  • Lasten syömisvaikeudet ja niiden kuntoutus
  • Tunne- ja turvataidot lastensuojelussa
  • Maahanmuuttaja- ja pakolaistaustaiset asiakkaat: avaintekijät onnistuneessa työskentelyssä
  • Neurologisen kuntoutuksen erityiskoulutus

Räätälöity koulutus

Katso esimerkki räätölöidystä tilauskoulutuksesta Vauvan kehityksen arviointi. Hinta määräytyy yleensä lopullisen toteutuspaikan ja -tavan mukaan.

Lataa tästä esimerkkikoulutuksen sisältö!

Kysy lisää tilauskoulutuksista

Katja Tonteri