Nilkka ja jalkaterä

13.02. - 14.02.2025

1 op, sisältäen 2 lähiopiskelupäivää ja ennakkotehtävän.

10.02.2025

Fysioterapeutit ja alan opiskelijat

Nilkka ja jalkaterä –koulutuksen tavoitteena on lisätä perustietoa ja käytännön taitoa alaraaja – asiakkaiden kanssa työskenteleville terapeuteille. Koulutus soveltuu fysioterapeuteille, jotka haluavat vahvistaa manuaalisia ja liikkeen ymmärtämisen taitojaan nilkan, jalkaterän ja koko alaraajan osalta. Koulutus soveltuu myös fysioterapeuteille, joilla ei ole aikaisempaa kokemusta nilkka-jalkaterä -ongelmaisten kanssa työskentelystä.

Koulutus sisältää teoriaa ja paljon käytäntöä: havainnointia, manuaalista tutkimista ja terapiaa unohtamatta aktiivista harjoittelua. Koulutus sopii erinomaisesti sekä akuuttien että pitkittyneiden tule-oireisten asiakkaiden parissa työskenteleville. Kouluttajana Merja Soanjärvi.

Nilkka ja jalkaterä -koulutusosuuden sisältö:

• Nilkan ja jalkaterän alueen toiminnallista anatomiaa, teoriaa ja käytäntöä
  • Nilkan ja jalkaterän tyypillisiä toiminnallisia ongelmia, tutkimista ja terapiaa
  • Nilkan ja jalkaterän toiminnan linkittämistä koko alaraajan toimintaan

Koulutuspäivien aikataulu: to klo 9.00-16.30 ja pe  klo 8.30-16.00

13.02. - 14.02.2025

450 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 400 € + alv 24 %, opiskelijahinta -50%

Merja Soanjärvi ft, OMT pilatesohjaaja