Motivaatio ja minäpystyvyys – kuntoutumisen mahdollistajat

20.11. - 20.11.2024

1 päivä (7 h)

17.11.2024

Kuntoutusalan ammattilaiset ja opiskelijat

Motivaation merkitys kuntoutuksen tuloksellisuudelle on kiistaton. Erityisen merkityksellistä motivaatio on siirtymävaikutuksen aikaansaamisessa. Taidot ilman motivaatiota eivät siirry kuntoutustilanteen ulkopuolelle.

Minäpystyvyys on asiakkaan kokemuksellinen ajatus omasta pystyvyydestä. Se kohdistuu myös kuntoutumisen kohteena olevaan asiaan ja vaikuttaa oleellisesti siihen, miten paljon asiakas on valmis ponnistelemaan saavuttaakseen taidon ja miten vastoinkäymiset ja kuntoutumisen hitaus vaikuttavat asiakkaan jaksamiseen.

Koulutus antaa eväät ymmärtää motivaatiota ja minäpystyvyyttä. Se tarjoaa konkreettisia keinoja tukea niitä osana kuntoutusprosessia niin lapsilla, nuorilla kuin aikuisilla.

Koulutuspäivä klo 9-16.

20.11. - 20.11.2024

275 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 250 € + alv 24 %

Heli Isomäki, neuropsykologian erikoispsykologi, vaativan erityistason neuropsykologi, PsT