Peruttu: Kuntoutus NYT 24

14.02.2024

Hybridi

Kaikki kuntoutusalan ammattilaiset

Ilmoittaudu mukaan kaikille kuntoutuksen ammattilaisille suunnattuun uuteen koulutustapahtumaan Kuntoutus NYT 24 Pääsivu.

Vuoden 2024 tapahtuman teemana on KOKONAISVALTAINEN KUNTOUTUS ja toteutus on hybridinä - tule paikan päälle Helsinkiin, osallistu etäyhteydellä tai katso tallenteena! Saat osaamista käytännön työhön 15 erinomaisen kouluttajan johdolla - nähdään 14.-15.3.2024!

Varaa paikkasi vuoden ykköstapahtumaan! 👇

OSALLISTUMISMAKSUT:

LIVE-osallistuminen Helsingissä:

• Suomen Kuntoutusyrittäjät ry.n jäsenhinta 360 € + alv 24%
  • Normaalihinta 400 € + alv 24%

LIVE-osallistumisen liput sisältävät osallistumisen kaksipäiväiseen tapahtumaan Helsingissä, ohjelmaan merkityt tarjoilut, iltaohjelman sekä katseluoikeuden tapahtuman tallenteisiin 7 vrk sisällä tapahtumasta.

VIRTUAALI-osallistuminen:

• Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 200 € + alv 24%
  • Normaalihinta 250 € + alv 24%

VIRTUAALI -liput sisältävät henkilökohtaisen linkin ja osallistumisen virtuaalitapahtumaan. Tallenteet ovat katsottavissa 7 vrk sisällä tapahtumasta. VIRTUAALI-osallistuminen ei sisällä osallistumista perjantai-iltapäivän työpajoihin eikä näistä tehdä tallenteita.

Tapahtumaan ei ole saatavissa yhden päivän lippuja.

Ryhmäalennus (3-9 osallistujaa) LIVE- ja virtuaalitapahtumaan:

• Kaksi ensimmäistä normaalihinnalla, seuraaville alennus -20%: kaikki ilmoittautuvat ilmoittautumislinkin kautta ja kirjoittavat viitteeksi yrityksen nimen

Ryhmähinnat (10 osallistujaa tai enemmän) virtuaalitapahtumaan:

• 10-14 hlöä, 2000 € + alv 24 %
  • 15-19 hlöä, 2500 € + alv 24 %
  • 20-24 hlöä, 3000 € + alv 24 %
  • 25-29 hlöä, 3500 € + alv 24 %
  • 30-59 hlöä, 4000 € + alv 24 %
  • 60-100 hlöä, 6000 € + alv 24 %

Ryhmähinnan ehtona on yksi laskutustieto. 10 hlön tai isomman ryhmän ilmoittamisen voi hoitaa yksi henkilö, joka toimii yhteyshenkilönä. Ilmoittautumisen jälkeisestä vahvistusviestistä löydät linkin, jonka kautta osallistujat voivat syöttää omat tietonsa.

Ilmoita ryhmä (10 osallistujaa tai enemmän): RYHMÄT VIRTUAALI

Peruutusehdot:
Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Alle 7 vrk ennen tapahtumaa peruneilta ja ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan.

Lähiosallistumisen voi vaihtaa etäosallistumiseen lisämaksutta peruutusaikojen puitteissa. Jos muutos tapahtuu alle 1 kk ennen tapahtumaa, veloitamme lähiosallistumisen hinnan.

Yli 10 hengen ryhmien ilmoittautuminen on sitova, ei peruutusoikeutta.

Katso kaikki tapahtuman tiedot: Kuntoutus NYT 24 Pääsivu

Tervetuloa mukaan!