Suoravastaanoton päivitys- ja kertauskoulutus

20.09.2024

Paikan päällä

Suoravastaanottokoulutuksen käyneet fysioterapeutit

“Ammattitaidon ylläpitämiseen tulee vuosittain olla 10 koulutuspäivää ja näistä 3-5 päivää tulee kohdentaa tehtävään liittyvään koulutukseen.” (Suomen Fysioterapeutit ry)

Kuntoutuskouluttajat tarjoaa suoravastaanotto-toimintaan liittyvää kertaus- ja päivityskoulutusta kahden päivän sisällöllä. Suoravastaanoton päivityskoulutus on tarkoitettu kaikille suoravastaanottokoulutuksen käyneille osaamisen päivittämiseen. Ensimmäisenä päivänä keskitytään niska ja yläraaja -sisältöihin, toisena päivänä teemana on alaselkä ja alaraajat.

1. Päivä: Niska-yläraaja
  2. Päivä: Alaselkä-alaraaja
  • Manuaalisen tutkimisen syventäminen osana kliinisen päättelyn prosessia
  • Kipuun/vaivaan myötävaikuttavien toiminnallisten tekijöiden huomioiminen tutkimisessa, hoidossa ja harjoitteiden ohjauksessa