Kuntoutusyrittäjän Lean-ajattelu

08.04. - 15.04.2024

Yhteensä 7 h (2 x 3,5 h)

31.03.2024

Kuntoutusalan pienyrittäjät ja yrittäjyyttä suunnittelevat

Oma työelämä sujuvammaksi ja mukavammaksi?

Koulutuksessa pysähdytään hetkeksi pohtimaan oman työn organisointia Lean-ajattelun avulla.

Koulutuksen avulla opit hyödyntämään Lean-työkaluja, kuten 5S-menetelmää, jolla voit järjestää työympäristösi tehokkaammin ja välttää hukkaa. Lisäksi opit arvovirran analysoinnin ja asiakaslähtöisten prosessien kehittämisen avulla varmistamaan, että työsi tuottaa aidosti arvoa asiakkaille ja että prosessit ovat sujuvia ja tehokkaita.

Koulutuksen tavoitteena on auttaa sinua saamaan työsi rullaamaan kevyemmin Lean-ajattelun avulla. Kun hukan määrä vähenee ja prosessit tehostuvat, voit vapauttaa aikaasi enemmän muuhun tekemiseen.

Koulutuksen teemat:

• Lean-filosofian esittely
  • Lean -työkalut
  • Asiakaslähtöisten palveluiden tuottaminen
  • Pienyrityksen prosessin analysointi ja parantaminen käytännössä

Koulutus on käyntännönläheinen ja keskittyy siihen, miten koulutuksen teemoja saadaan aidosti siirtymään arkeen.

Koulutuksen aikataulu:
ma 8.4. klo 12.30-16
ma 15.4. klo 12.30-16

Kouluttaja Niina-Kaisalla on vuosien kokemus paitsi käytännön terapia- ja arviointityöstä, myös sote- ja sivistyspalveluiden kehittämisestä ja johtamisesta. Niina-Kaisa on hyödyntänyt Lean ajattelua erilaisten palveluprosessien järkevöittämisessä ja palveluiden laadun parantamisessa sekä auttanut lukuisia työntekijöitä eri organisaatioissa leanailemaan omaa työelämäänsä mukavammaksi.

08.04. - 15.04.2024

300 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 250 € + alv 24 %

Niina-Kaisa Perälä, toimintaterapeutti YAMK, palvelu- ja tuotekehittäjä, kouluttaja