Kiintymyssuhteet asiakastyössä

21.03. - 21.03.2024

3,5 h (osa 1,5 op kokonaisuutta)

19.03.2024

Kuntoutusalan ammattilaiset

Kiintymystyylimme viittaa tapaan, jonka avulla olemme elämän uhkaavissa tilanteissa oppineet selviytymään ja palauttamaan turvallisuuden kokemuksemme. Kiintymystyylin synnyttämien selviytymisstrategioiden ymmärtäminen, sekä asiakkaidemme kohdalla että itsessämme, voi auttaa meitä luomaan luottamuksellisemman asiakassuhteen ja tuomaan työskentelyymme terapeuttisia tavoitteitamme edistävää syvyyttä.

Koulutuksen tavoite on käydä läpi kiintymysteoriaa käytännönläheisellä tavalla, pohtia miten voimme hyödyntää ymmärrystämme omasta ja asiakkaan kiintymystyylistä ja liittää tämä ymmärrys terapiatyöskentelyn arkeen esimerkkien avulla.

Koulutuksen ajankohta: torstai 21.3.2024 klo 9-12.30

Huom! Koulutus on osa laajempaa kokonaisuutta:

Mentalisaatioperustainen työote kuntoutustyössä
Laajuus 1, 5 op

Kokonaisuus koostuu seuraavista koulutuksista::

1. Mentalisaatio ja reflektiivinen kyky (6,5 h)
2. Trauma ja mentalisaatio - ymmärrystä asiakastyön haasteisiin (3,5 h)
3. Ryhmät, yhteisöt ja työhyvinvointi (6,5 h)
4. Kiintymyssuhteet asiakastyössä (3,5 h)

21.03. - 21.03.2024

150 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 135 € + alv 24 %, opiskelijahinta -50%

Nina Pyykkönen, PsL, erikoispsykologi, yksilö- ja ryhmäpsykoterapeutti (Valvira, KELA), työnohjaaja STOry, jungilainen coach, Suomen Mentalisaatioinstituutti / Mind Dynamics Oy