Tutustu syksyn 2023 koulutustarjontaan!

Kuntoutuskouluttajien koulutusvuodesta on kohta takana jo kolmannes. Alkuvuosi on ollut meillä kehittämisen aikaa – verkkosivujen uudistus ja uuden tapahtumanhallintajärjestelmän valinta ovat työllistäneet meitä koulutusten toteutuksen ohella. Samalla olemme työstäneet uutta koulutustarjontaa syksylle 2023.

Koulutusmaailma on kokenut melkoisen murroksen viimeisten vuosien aikana. Etäosallistumisesta on tullut arkipäivää ja siihen mekin panostamme myös tulevaisuudessa. Meille on tärkeää tarjota vaihtoehtoja – sinä voit valita, miten haluat osallistua! Toinen kantava teema on moniammatillisuus. Vaikka koulutustarjonnasta löytyy runsaasti tietylle ammattiryhmälle suunnattua koulutusta, tarjonnassa on monia moniammatillisia kokonaisuuksia. Meidän erikoisalaa ovat kuntoutusalan ammattilaisille järjestettävät koulutukset ja keskittymällä pystymme myös jatkossa tunnistamaan alan tarpeita parhaiten.

Syksyn koulutustarjonnassa on jokaiselle jotakin – aina lyhyistä webinaareista pidempiin kokonaisuuksiin. Laajemmista kokonaisuuksista käynnistyvät syyskuussa Neurologisen kuntoutuksen erityiskoulutus 5 op ja Lääketieteellinen akupunktuurikoulutus 5-10 op. Marraskuussa starttaavat Fysioterapeutin suoravastaanottokoulutus 15 op ja Kivun moniammatillinen osaaminen 10 op. Näiden lisäksi tarjonnassa on lyhyempiä aikaisemmilta vuosilta tuttuja koulutuksia ja myös monia uutuuksia. Uusista koulutuksista esimerkkinä Lapsen sensomotorinen kehitys ja arviointi, Saavutettava kommunikaatio neurologisessa kuntoutuksessa ja Synnytyksen jälkeinen fysioterapia.

Tutustu koko tarjontaan: KOULUTUSKALENTERIIN

Toivottavasti tavataan koulutusten merkeissä taas syksyllä!