Koulutuskysely 2023 – vastaa, vaikuta ja voita!

Katja Tonteri

Toimitusjohtaja, TtM, ft

Vastaa koulutuskyselyyn ja voita koulutus!   Koulutuskysely on taas avattu! Järjestämme vuosittain reilut 150 koulutuspäivää ja kymmeniä lyhyempiä webinaareja kuntoutusalan ammattilaisille. Mielipiteenne on meille tärkeä. Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa ammattilaisten koulutustarpeita ja sitä, miten voisimme entistäkin paremmin palvella teitä oman osaamisen kehittämisessä.

Kaikkien vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvomme viidelle henkilölle vapaavalintaisen koulutuksen, palkinto on käytettävissä 30.6.2024 saakka järjestettäviin koulutuksiin. Kyselyn vastaamisen jälkeen pääset jättämään yhteystietosi. Vastaa kyselyyn pe 3.11. mennessä!

Arvonnan voittajien osallistuminen koulutukseen edellyttää ilmoittautumista ja koulutuksen kohderyhmäehtojen tulee täyttyä. Palkinto on henkilökohtainen eikä sitä voi siirtää kokonaan tai osittain toiselle henkilölle. Voittajat arvotaan ma 6.11. ja voittajille ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

Vastaa kyselyyn!

Katja Tonteri

Toimitusjohtaja, TtM, ft

Katjalla on vankka kokemus kuntoutusalasta ja laajat verkostot osaajia ympärillään. Toimintaa ohjaa innostuneisuus ja jatkuva kehittymishalu!