Lantionpohjan fysioterapian osaaminen

3-5 op

Fysioterapeutit

Yleistä infoa koulutuskokonaisuuksista:

Voit koota yksittäisistä koulutuksista saman aihealueen kokonaisuuden oman mielenkiintosi ja osaamistarpeesi mukaan. Kun olet suorittanut saman saman aihealueen koulutuksia sinulle sopivan määrän, voit pyytää koontitodistuksen ko. kokonaisuudesta. Näin saat kerättyä itsellesi laajemman osaamisen ja todistuksen aihealueesta. Koulutuksiin ilmoittaudutaan erikseen ja koulutukset tulee olla käytynä 2 vuoden sisällä ensimmäisestä koulutuksesta. Osallistuja huolehtii itse koontitodistuksen pyytämisestä.

Lantionpohjan fysioterapian osaaminen 3-5 op

Lantionpohjan toimintahäiriöt ovat ajankohtainen ja kaikkia ikäryhmiä koskettava aihe. Fysioterapeutit ovat avainasemassa näiden ongelmien tunnistamisessa ja aktiivisessa hoidossa. Kokoamalla lantionpohjan koulutuksista laajemman kokonaisuuden saat osaamista ja varmuutta lantionpohjan huomiointiin ja terapiaan eri elämänvaiheissa olevilla asiakkailla.

Tähän kokonaisuuteen kuuluvat seuraavat koulutukset:

Kaikki koulutukset ovat itsenäisiä kokonaisuuksia. Seuraaviin koulutuksiin edellytetään pohjakoulutuksena Lantionpohjan toimintahäiriöiden fysioterapia -peruskoulutusta tai vastaavaa:

• Lantionpohjan kipu 1 op
  • Lantionpohjan toimintahäiriöt miehillä 1 op
  • Lantionpohjan palpointi 0,5 op

Muuten koulutuksen järjestyksellä ei ole väliä.

Tutustu tarjonnassa oleviin koulutuksiin: KOULUTUSKALENTERI