Ota meihin yhteyttä!

Kuntoutuskouluttajien tiimissä työskentelevät Katja Tonteri, Mari Visakko ja Riikka Östman. Jos sinulla on kysyttävää koulutuksista – ota meihin yhteyttä!  Alta löydät laskutustiedot, tietoa tiloistamme ja vinkkejä saapumiseen.

Katso henkilökunnan yhteystiedot

Henkilökunnan yhteystiedot

Katja Tonteri

Toimitusjohtaja, TtM, ft

Mari Visakko

Koulutussuunnittelija, fysioterapeutti

Riikka Östman

Koulutussuunnittelija, toimintaterapeutti

Laskutustiedot

Verkkolaskut

Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy, 0910111-5

Verkkolaskuosoite: 003709101115

Operaattori: Maventa (003721291126)

Välittäjätunnus pankkiverkosta lähetettäessä: DABAFIHH*

*Käyttäkää tätä välittäjätunnusta, mikäli käytössänne olevasta verkkolaskutusohjelmasta ei voi lähettää laskuja suoraan Maventan välittäjätunnukselle.

Sähköpostilla

Sähköpostilaskun osoite:
09101115@scan.netvisor.fi

Toivomme, että lähetätte tähän osoitteeseen ainoastaan laskuja. Laskut lähetetään palveluun sähköpostin PDF-muotoisina liitetiedostoina ja laskun liitteiden tulee olla samassa tiedostossa itse laskun kanssa.

Postilla

Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy
PL 10080020
Kollektor Scan

koulutustilat

Suomen Kuntoutuskouluttajat Oy

Koulutustilamme sijaitsevat Länsi-Pasilassa, Fennia-talossa, muutaman minuutin kävelymatkan päässä Pasilan asemalta.

Käyntiosoite: Pasilankatu 14

Postiosoite: Kyllikiportti 2, 00240 Helsinki

Tilassa on luentovarustuksen lisäksi 10 sähköistä hoitopöytää ja käytettävissä myös erilaisia kuntoutuksen välineitä. Koulutustilasta löytyy jääkaappi, pakastin ja mikro, jotka ovat koulutukseen osallistujien käytössä. Koulutustilaamme on mahdollista vuokrata silloin, kun tilassa ei ole omaa koulutusta.  Lisätiedot: info@kuntoutuskouluttajat.fi

Katso osoite Google Mapsista

Saapuminen

Vinkkejä

Julkinen liikenne?

Julkisen liikenteen yhteydet löydät helpoiten www.reittiopas.fi -palvelusta kirjaamalla lähtöpaikan ja määränpään. Pasilan uusiin tiloihin kannattaa tulla junalla, asemalta on vain muutaman minuutin kävelymatka.

Omalla autolla Pasilaan?

Pasilassa parkkipaikkoja löytyy parhaiten maksullisista pysäköintihalleista, lähimmät P-Maistraatti ja Triplan autohalli. Tutustu myös liityntäpysäköintipaikkoihin

Majoitusta vailla?

Meillä on kolmen hotellin kanssa sopimukset: Scandic Pasila, Sokos Hotel Tripla, Hotelli Valo