Yhteistyö

Oletko kiinnostunut yhteistyöstä – haluatko näkyvyyttä tuotteelle tai palvelulle? Kuntoutuskouluttajat tavoittaa tuhansia alan ammattilaisia vuosittain ja tarjoaa yhteistyökumppaneille näkyvyyttä koulutustilassa ja tapahtumissa.

Ota meihin yhteyttä!

Tavoita potentiaaliset asiakkaasi

Näkyvyyttä koulutustilassa

Järjestämme vuosittain noin 70-80 koulutusta, joissa osallistujia on reilut 1500. Koulutustilamme sijaitsee Länsi-Pasilassa ja tarjoamme yhteistyökumppaneille mahdollisuutta tuoda koulututilaamme tuotteita esille tai esitellä niitä sovitusti koulutusten yhteydessä.

Kertaesittelykäynti koulutusryhmälle 150 € + alv 24 %, sisältää noin 15 minuutin tuote-esittely valitulle koulutusryhmälle.

Kumppanuuspaketti koulutustilassa 500 € + alv 24 %, sisältää tuotteen ja tuote-esitteiden esilläolon koulutustilassa (2 kk) sekä yhden kertaesittelykäynnin valitulle koulutusryhmälle.

Koulutustilan käyttö (sisältää tilan ja välineet), päivähinta 520 € + alv 24 % ja puolipäivähinta 310 € + alv 24 %

Verkostoidu ja tapaa asiakkaita

Näyttely päätapahtuman yhteydessä

Järjestämme vuosittain yhdet isommat koulutuspäivät alan ammattilaisille. Tavoitteena on koota ammattilaiset yhteen ajankohtaisten aiheiden ympärille ja tarjota yhteistyökumppaneille mahdollisuus esitellä tuotteitaan ja palveluitaan.

Mikä palvelisi sinun yritystä parhaiten?

Ota yhtettä meihin

Ymmärrämme, että jokaisen yhteistyökumppanin tarpeet ovat erilaisia. Olemme valmiit uusiin ideoihin ja yhteistyömahdollisuuksiin. Kerro meille, miten voisimme palvella juuri sinua ja sinun yritystäsi parhaiten. Toivomme, että saamme rakennettua yhteistyön, josta hyötyvät kaikki – ennen kaikkea asiakkaamme!