Alaraajat kuntoon!

1 op sisältäen koulutuksen (4 x 4 h) ja ennakkotehtävän

31.05.2024

Fysioterapeutit

ALARAAJAT KUNTOON: - miksi alaraajan toiminnan ymmärtäminen on tärkeää kokonaisvaltaiselle kuntoutukselle?

• Fuengirolassa 2.-5.10.2024, koulutuspaikkana Suomen Urheiluhieroja-opisto Los Pacosissa
  • Koulutuksen hinta sisältää koulutuksen (yht. 16 h)  materiaaleineen. Jokainen osallistuja hoitaa omat lennot, majoituksen ja ruokailut. Koulutusmaksu on mahdollista jaksottaa pienempiin eriin.
  • Ilmoittautuminen 31.5.2024 mennessä, jonka jälkeen kesäkuun alussa varmistetaan koulutuksen toteutuminen osallistujamäärään perustuen. Odota siis lentojen ja majoituksen varaamisen kanssa siihen asti
  • Ilmoittautuminen on sitova. Mahdolliset peruutukset veloituksetta 31.5.2024 asti. Sen jälkeen tulleista peruutuksista laskutamme koulutuksen koko hinnan. Sairastumisen takia peruutus veloitukseton lääkärintodistuksella.

• Askeltamisen biomekaniikka
  • Suljetun kineettisen ketjun vaikutus