Kuntoutusyrittäjien webinaari: Soteri- ja valvontawebinaari

1 h

05.06.2024

Kuntoutusalan yrittäjät

Kuntoutusyrittäjät ry järjestää jäsenilleen kuntoutusalan yrityksille ja yrittäjille suunnattuja webinaareja noin kerran kuukaudessa. Jäsenwebinaarit ovat jäsenille aina maksuttomia. Osa jäsenille maksuttomista webinaarista on avoinna kaikille Kuntoutuskouluttajat Oy:n tapahtumien kautta erillistä maksua vastaan.

Webinaarit käsittelevät tyypillisesti kuntoutusyrityksiä koskevaan lainsäädäntöön liittyviä käytännön asioita, kuntoutusalan työsuhde-, ammatinharjoittaja- ja alihankinta-asioita sekä tietosuojaa, mutta myös terapia-alan yrityksen toiminnan kehittämiseen liittyviä webinaareja. Webinaarien luennoitsijat tulevat joko Kuntoutusyrittäjät ry:stä tai yhdistyksen yhteistyökumppaneiden kautta.

Kesäkuun webinaari on SOTERI- JA VALVONTAWEBINAARI

Ajankohta: Torstai 6.6. klo 9.00-10.15

Tässä webinaarissa käymme käytännönläheisesti läpi Soteri-hakemuksen (muutostilanne tai uusi yritys) tekemistä käytännössä, samoin kuin sitä miten hyvinvointialueiden suorittama palveluntuottajien Valvonta on lähtenyt käyntiin ja miten pääpaino lainsäädännössä siirtyy hiljalleen yrittäjän itse suorittamaan ja tiedottamaan omavalvontaan.

Webinaari on Kuntoutusyrittäjien jäsenille maksuton.

Jos et ole jäsen, ilmoittaudu tämän tapahtuman kautta. Hintaan sisältyy tallenne ja webinarilinkki toimii myöhemmin tallenteena.

Ilmoittautuminen:

Kuntoutusyrittäjien jäsenet, maksuton osallistuminen ILMOITTAUDU TÄSTÄ

Ei-jäsenet, ILMOITTAUDU TÄMÄN LINKIN KAUTTA

06.06. - 06.06.2024

249 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenille maksuton (sisältyy jäsenmaksuun)

Juhani Saarinen, OTM, Kuntoutusyrittäjien juristi