Auttajan ja auttamisen rajat

1 päivä (7 h)

09.09.2024

Kuntoutusalan ammattilaiset ja opiskelijat

Tässä koulutuspäivässä pysähdytään monipuolisesti rajojen äärelle. Päivä haastaa omakohtaiseen tutkimiseen ja kehittämiseen, tarjoten myös käytännön työvälineitä.

Koulutuksen keskeiset teemat:

• Painetta rajoilla? Auttamistyön erityisyydestä rajojen näkökulmasta
  • Auttajan rajat – Minän tarkoituksenmukainen eriytyminen toisista ja sen vaikutukset auttamistyössä
  • Mille kaikelle rajoja?
  • Rajoista huolehtiminen asiakassuhteissa – näkökulmia ja keinoja
  • Roolihoukutusten ja -konfliktien hallinta

Tutustu kouluttajaan:

Piia Nurhonen

"Olen perhe- ja paripsykoterapeutti (Kela) sekä työnohjaaja, taustaltani olen opettaja. Tällä hetkellä työskentelen Joensuun perheasiain neuvottelukeskuksella. Lisäksi Villa Välkkeen kautta tarjoan pienimuotoisesti pariterapiaa, työnohjausta ja luentoja.  Työkokemukseni on pitkälti ohjauksen ja kuntoutuksen rajapinnasta. Koulutuksillani haluan tarjota ihmistyön ammattilaisille työvälineitä itsen tutkimiseen ja ammatillisen elinvoimaan säilyttämiseen vaativassakin asiakastyössä."

12.09. - 12.09.2024

225 € + alv 24 %, Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n jäsenhinta 200 € + alv 24 %

Piia Nurhonen, psykoterapeutti (Valvira), perhe- ja pariterapeutti (Kela), voimavarakeskeinen työnohjaaja