Ohjeita koulutukseen osallistujalle

Tutustu allaoleviin ohjeisiin, liittyen ilmoittautumiseen, saapumiseen ja etäosallistumiseen.  Viihtyisä ja valoisa koulutustilamme sijaitsee Länsi-Pasilassa Helsingissä. Voit aina olla meihin yhteydessä koulutuksiin liittyvissä kysymyksissä.

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Muista katsoa sähköpostisi!

Ennen koulutusta

Ilmoittautumisen yhteydessä saat varmistuksen sinulle varatusta koulutuspaikasta sähköpostitse. Noin 1-3 viikkoa ennen koulutusta lähetämme antamaasi sähköpostiin lisätietoja ja osassa koulutuksia ennakkotehtävän. Kouluttajan antaman ennakkotehtävän laajuus vaihtelee koulutuksen pituuden ja aiheen mukaan. Ohjeet tehtävän tekemisestä saat koulutuskohtaisesti. Käytössämme on Kotopro-oppimisalusta, jonne tehtävät palautetaan ja materiaalit tallennetaan, jos kouluttajalta on lupa materiaalin jakamiseen sähköisesti.

Kuntoutuskouluttajien koulutustila

Käytännönläheiset ja monipuoliset tilat

Koulutustilassa on 10 sähkösäätöistä hoitopöytää. Lisäksi käytössä on myös mm. jumppamattoja, palloja ja muuta terapiavälineistöä. Luokkamuodossa tilaan mahtuu noin 20-25 henkilöä. Tila muuntautuu helposti myös erilaisiin käytännön harjoituksiin.

Koulutustilan käyntisoite: Pasilankatu 14, 00240 Helsinki

Saapuminen

Vinkkejä

Julkinen liikenne?

Julkisen liikenteen yhteydet löydät helpoiten www.reittiopas.fi

-palvelusta kirjaamalla lähtöpaikan ja määränpään. Pasilan koulutustiloihin kannattaa tulla junalla, asemalta on vain muutaman minuutin kävelymatka.

Omalla autolla Pasilaan?

Pasilassa parkkipaikkoja löytyy parhaiten maksullisista pysäköintihalleista, lähimmät P-Maistraatti ja Triplan autohalli. Tutustu myös liityntäpysäköintipaikkoihin

Kuntoutuskouluttajien majoitussopimukset

Lähin hotelli on Scandic Pasila, Kuntoutuskouluttajien koulutuksiin osallistujille majoitus sopimushintaan. Varaukset varauspalvelusta puh. 0200 81800 tai www.scandichotels.fi. Pyydä varatessasi “Kuntoutuskouluttajien sopimushintaa”.

Sokos Hotel Tripla: 7% alennus päivän huonehinnasta. Huonevaraukset suoraan hotellista tai myyntipalvelusta 0300 870 000, tai www.sokoshotels.fi yritystunnuksella 38751534. Mainitse varatessasi myös “Kuntoutuskouluttajat”.

Hotelli Valo, joka sijaitsee parin kilometrin päässä koulutuspaikasta osoitteessa Mannerheimintie 109. Hotelliyöpymiseen sisältyy aina myös spa-osaston käyttö. Kuntoutuskouluttajien sopimushinnat ja varausohjeet pääset tarkistamaan tästä: Kuntoutuskouluttajat VALO Hotel Work Sopimushinnat

Valo-Hotellilta pääsee Pasilankadulle bussilla 59 (300 m kävelymatka Hakamäentien pysäkille) 15 minuutissa.

Pasilassa on useita muitakin majoitusvaihtoehtoja, joita löydät esimerkiksi www.booking.com –sivustolta.

Osallistu mistä vain

Etäosallistuminen

Olemme lisänneet etäkoulutusmahdollisuuksia huimasti – nyt suurimpaan osaan koulutuksista voi osallistua etäyhteydellä.  Ilmoittautumisen yhteydessä valitset miten haluat osallistua, jos etäosallistuminen on mahdollista.  Etäyhteydellä osallistuminen tapahtuu Zoom Cloud Meetings -sovelluksella. Koulutuksen hinta on sama lähi- ja etäosallistujille.

Mitä kaikki maksaa?

Hinnoittelu

Kuntoutusalan opiskelijat
Osassa koulutuksia on varattu kiintiö kuntoutusalan päätoimisille opiskelijoille. Hinta on -50%. Koulutuskalenterissa on kohderyhmä -kohdassa maininta jos koulutus sopii opiskelijoille. Kysy tarvittaessa lisätietoa koulutussuunnittelijoilta.

Kuntoutusyrittäjien jäsenet

Kuntoutuskouluttajat Oy on Suomen Kuntoutusyrittäjät ry:n omistama osakeyhtiö. Suurimpaan osaan koulutuksista on edullisempi jäsenhinta Kuntoutusyrittäjien jäsenille, alennus koskee jäsenyrityksen yrittäjiä ja työntekijöitä.

Huomioi tämä

Koulutuksen peruuttaminen

Koulutuksen peruutusehdot kannattaa tarkistaa aina koulutuksen omilta sivuilta. Suurimmassa osassa koulutuksia peruutusehto on seuraava: Kuukautta ennen ensimmäistä koulutuspäivää peruutukset veloituksetta, sen jälkeisistä peruutuksista veloitamme 50 % koulutuksen kokonaishinnasta. Esteen sattuessa osallistujan voi vaihtaa maksutta. Ilman peruutusilmoitusta koulutuksesta pois jääneiltä veloitamme koulutuksen koko hinnan. Koulutuksen voi sairastapauksissa peruuttaa kuluitta, tarvittaessa pyydämme lääkärintodistuksen.

Koulutuksen voit perua saamasi vahvistusviestin linkistä.

UKK

Usein kysyttyjä kysymyksiä koulutuksiin osallistuville

Suomen Kuntoutuskouluttajien listaus usein kysytyistä kysymyksistä.